Vilkår og forsikringsbetingelser
Nordic Flyt samarbejder kun med erfarne specialister inden for flytning, så du kan føle dig tryg og sikker i hele processen.
Vi tager ansvar for hver eneste opgave og behandler dine møbler, maskiner, ejendele og ejendom med samme omhu, som hvis de var vores egne.
Skulle der mod forventning opstå problemer, har vi naturligvis en forsikring, der dækker eventuelle uheld.
Forsikringsbetingelser
Hvad dækker vi?
Vi dækker almindelige fejl og uheld i forbindelse med flytningen af dine ejendele. Vores dækning omfatter:
– Værdien af din genstand på tidspunktet for skaden.
– Muligheden for at reparere den beskadigede genstand, så den gendannes til en væsentlig lignende stand som før skaden opstod.
Pakning
Hvis inventaret ikke er pakket ordentligt, forbeholder vi os retten til at tage os af indpakningen selv.
Vi opfordrer dig derfor til at bruge god tid på at sikre, at alt er forsvarligt pakket, så du undgår ubehagelige økonomiske overraskelser.
Aflysningsgebyr
- Ved aflysning indenfor 48 timer før afhentningstidspunktet, opkræves det fulde startgebyr.
- Ved aflysning før 48 timer inden afhentning, opkræves 25% af startgebyret.
Hvad dækker vi ikke?
Der er visse ting, som ikke omfattes af vores forsikring. Her er de vigtigste områder, der ikke dækkes i forbindelse med flytning:
– Skader forårsaget af fejl i din pakning, for eksempel en flyttekasse, hvor bunden går op.
– Genstande, der bliver beskadiget under flytningen, hvis kunden (eller en anden person) har deltaget i bæringen, dækkes ikke.
– Montering og afmontering af møbler, skabe og lignende er ikke dækket.
– Vi dækker ikke elektronik, medmindre det er korrekt pakket ind, som for eksempel i original emballage eller med bobleplast.
Underleverandører
Nordic Flyt forbeholder sig retten til frit at anvende underleverandører, samarbejdspartnere og eksterne konsulenter.
Nordic Flyt kan ikke gøres ansvarlig for skader forvoldt af underleverandører, samarbejdspartnere og eksterne konsulenter.